Nieuws

UPDATE COVID-19 21 februari 2021

Heropening!

 

Yes! 10 weken nadat we gesloten zijn is vandaag eindelijk het verlossende woord gesproken: we mogen 3 maart weer starten. We kunnen niet uitleggen hoe blij we zijn dat we eindelijk weer aan het werk mogen. Wat hebben we ons vak gemist. We wisten al dat we een belangrijk onderdeel zijn voor het algemene welzijn van een mens maar dat is nu alleen nog maar meer bewezen. 

 

Hygiëne protocol 

Vanuit de branchevereniging is een protocol opgezet: Je mag van ons verwachten dat wij dit protocol buitengewoon serieus nemen en de juiste uitvoering hiervan volledig nastreven.

 

Hygiëne protocol:

  • Er zal een desinfectant bij de deur staan, voordat je naar binnen gaat willen wij graag dat je jouw handen desinfecteert
  • Je bent bij ons niet verplicht om binnen een mondkapje te dragen 
  • In de salon zullen de wachtstoelen 1,5 meter uit elkaar staan
  • Er is een scherm geplaatst bij de balie en tussen de wasbakken
  • Kapmantels gaan na elke knipbeurt in de was
  • Na iedere klant worden de werkplek en materialen schoongemaakt voor de volgende klant

 

 

Routines

Er zijn ook een aantal belangrijke zaken die we met je af willen spreken:

  • Blijf thuis als je de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging of koorts. Annuleer de afspraak. Er worden geen kosten in rekening gebracht
  • Was je handen voor binnenkomst met het desinfectiemiddel bij de deur
  • Lees de poster bij de deur voor aanwijzingen
  • Kom niet eerder dan de afgesproken tijd, hiermee voorkomen we te veel wachtende klanten in de wachthoek
  • We hebben 1 wachtstoel verwijderd dus we hebben plek voor 2 wachtenden
  • Kom alsjeblieft alleen, neem geen familieleden mee
  • Dit geldt ook voor kinderen, neem ze alsjeblieft niet mee naar de salon
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar, voor de salon en in de salon
  • Het dragen van een medisch mondkapje is niet verplicht
  • Volg altijd de aanwijzingen van het personeel
  • Heb je producten nodig? We hebben ook een webshop. Je kan de producten online bestellen en dan zetten wij het voor je klaar. Dit scheelt wachttijd in de salon. https://www.staetehairsalon.nl/webshop

 

Waar streven wij naar

Ons streven is om je zo snel mogelijk met de kwaliteit die je van ons gewend bent in onze salon te ontvangen. Om dit op de juiste manier te kunnen doen is het belangrijk dat het hygiëne protocol nageleefd wordt. Daarom willen wij nogmaals benadrukken; ben je ziek, blijf dan alstublieft thuis.

 

Contant betalen

Contant betalen kan en wordt zeer gewaardeerd. Als het kan graag gepast betalen maar dat is niet perse noodzakelijk. 

Tot snel, wij kunnen niet meer wachten!


Liefs, 

Ingrid, Joyce, Linda en Patricia 


VRAGENLIJST

 

Wij vragen u de onderstaande vragenlijst goed door te lezen en bij één of meerdere klachten vragen wij u de afspraak te annuleren of uit te stellen.

 

 

  • Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden Celsius)?

  • Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?

  • Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?

  • Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?

  • Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

 

Wij danken je voor je medewerking.


Werktijden

We mogen maar een beperkt aantal klanten in onze salon ontvangen, daardoor kan het voorkomen dat je vaste kapster er ineens niet op vrijdag is maar bijvoorbeeld op een andere dag. Dit zijn tijdelijke veranderingen en het helpt ons om het protocol te volgen.

 

Hygiëne protocol

Vanuit de branchevereniging is een protocol opgezet: Je mag van ons verwachten dat wij dit protocol buitengewoon serieus nemen en de juiste uitvoering hiervan volledig nastreven.

 

Hygiëne protocol:

  • Er zal een desinfectant bij de deur staan, voordat je naar binnen gaat willen wij graag dat je jouw handen desinfecteert
  • Je bent bij ons verplicht om binnen en mondkapje te dragen 
  • In de salon zullen de wachtstoelen 1,5 meter uit elkaar staan
  • Er is een scherm geplaatst bij de balie en tussen de wasbakken
  • Kapmantels gaan na elke knipbeurt in de was
  • Na iedere klant worden de werkplek en materialen schoongemaakt voor de volgende klant

 

 

Routines

Er zijn ook een aantal belangrijke zaken die we met je af willen spreken:

  • Blijf thuis als je de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging of koorts. Annuleer de afspraak. Er worden geen kosten in rekening gebracht
  • Was je handen voor binnenkomst met het desinfectiemiddel bij de deur
  • Lees de poster bij de deur voor aanwijzingen
  • Kom niet eerder dan de afgesproken tijd, hiermee voorkomen we te veel wachtende klanten in de wachthoek
  • We hebben 1 wachtstoel verwijderd dus we hebben plek voor 2 wachtenden
  • Kom alsjeblieft alleen, kom niet met andere familieleden 
  • Dit geldt ook voor kinderen, neem ze alsjeblieft niet mee naar de salon
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar, voor de salon en in de salon
  • Het dragen van een medisch mondkapje is verplicht
  • Volg altijd de aanwijzingen van het personeel
  • Heb je producten nodig? We hebben ook een webshop. Je kan de producten online bestellen en dan zetten wij het voor je klaar. Dit scheelt wachttijd in de salon. https://www.staetehairsalon.nl/webshop

 

Waar streven wij naar

Ons streven is om je zo snel mogelijk met de kwaliteit die je van ons gewend bent in onze salon te ontvangen. Om dit op de juiste manier te kunnen doen is het belangrijk dat het hygiëne protocol nageleefd wordt. Daarom willen wij nogmaals benadrukken; ben je ziek, blijf dan alstublieft thuis.

 

Liefs,

Team Staete